FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 25 mars 2011

Nu vore det nice.....

                Med ett hett bad.....



               


              

             

Det här var ju häftiga badkar från Sicis men jag skulle denna kväll föredra att krypa ner i ett sånt här, då jag känner mig så trött och frusen.


                        

                                           och få massage....


Bilder från nätet
                      



                                         Go kväll på Er!


                                    Hoppas Eran dag har varit bra?

Min har gått i 120 och jag skulle ha fått massage idag också men det glömdes av/hann inte med på grund av ett möte. Men men...jag har ju fått massage 3 ggr denna vecka så jag får väl vara nöjd med det. :))

Men nu är det helg och jag känner mig så trött och frusen. Brrrr.....så ikväll blir det soffan, tända ljus, pläden och hejja fram Jessica som vinnare i Let´s dance. :))

Helt underbart att det fortfarande är ljust ute och klockan är halv sju! :))

                      
                                    Jag önskar Er en underbar kväll!!

                                                      Kram

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Vilken massagevecka! Du kanske får satsa på en sådan där massagefåtölj som alltid kan ställa upp och aldrig glömmer bort en tid?
Ha en trevlig kväll - här blir det film då jag inte ser Let´s dance!

Tina sa...

Vilket lyxlir med massage så ofta!
Tänkte också på att det var så ljust vid 18.45 ca.
Helt otroligt skönt, snart så är det riktig vår.
Badkaren var ju helt otroliga, för en fryslort som mig så skulle jag vilja ha allihop..
Kollar inte heller Let´s..måste städa färdigt.

Ha en bra kväll, kram Tina

Stina sa...

Härligt!
Häftiga badkar.:-) Kram stina

Cajsas Faster sa...

Vila lite i helgen och ha det skönt!
Kram Marie

Skicka en kommentar