FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 8 mars 2011

Min första

                   

                      Igår slog jag till!!!













God morgon kära Ni!
Denna blomma är till alla Er fantastiska kvinnor på Internationella kvinnodagen!


♥ ♥ ♥ ♥


Igår slog jag till och köpte min allra första pelargon och det tack vare Er!  :))


Har sett att så många av er har sådana och har insett att dom är riktigt fina.
Vi får se hur länge jag står ut, för jag tycker det är lite speciell doft från dom som jag inte riktigt kan med, men dom är väldigt fina.

Jag förknippar pelargoner med min mammas farmor. :)) Hon hade väldigt många sådana och jag minns att hon hade dom ute i deras trädgård om sommaren. Ljuvligt!
Men det var nog då jag började ogilla dom också pga lukten.

Nåväl vi får se om jag vänjer mig. Eller har ni några tips för att inte känna lukten? Sen är jag osäker om det passar att ha blomman i en sån kruka som jag har nu. Vad tycker Ni? :)


Dags att inta tisdagen som startar med ett möte, sen en långlunch med god mat, tårta och föreläsning om skillnaden mellan kvinnor och mäns löner. Intressant!


Ha det gott och se till att bli uppvaktade idag!! ;)
Kram




PS......Det är också fettisdagen!! Så Ni kanske ska klämma någon/några semlor? :)


4 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
En stor kram till dig på kvinnodagen
hoppas du fått äta en god semla idag!

Bara älskar pelagoner måste ut o få tag i några till

Må så gott
kram Tina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint i den krukan tycker jag:)
Ha en fin kväll
Kraam Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jag har provat att ha pelargoner ute på sommaren men har tyvärr inte lyckats speciellt bra med dem. Får inga nya blommor när de vissnar ner....
Har faktiskt precis smaskat i mig en stor och god semla:)
Ha en skön kväll
Stor Kram Annelie ♥

Made by Ina sa...

Pelargoner är ju bara det vackraste som finns !

Kram Marina

Skicka en kommentar