FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 8 mars 2011

Vilken dag!!

   


       Go kväll till alla er som kikar in här   :))


Vasen kommer från Miljögården



Hur har Eran dag varit?


Min har varit hektisk och jag var helt slut på eftermiddagen och långt in nu på kvällen.
Nu sitter jag i soffan och kikar på "Bygglov". När dom var i Gävle och spelade in det programmet så "träffade" jag dom. :)) Jag var där på konferens och på kvällen när vi var på väg in på en restaurang så träffade vi Willie. Dagen därpå när vi åt frukost så kom Matte in och jag lovar att många kvinnor tappade sina hakor......ja, inkl. mig själv. ;)))


Hoppas Ni har fått någon semla idag?


Här blev det en semla på förmiddagsfikat då vi hade möte. Sen blev det en tårtbit på lunchen i samband med en föreläsning. Så nu blir det sallad framöver. :)


Ha en skön kväll, så hörs vi imorgon igen. :)

Kram från mig



PS.....Jag tycker att dom gör det väldigt fint i alla hus som dom fixar i Bygglov. Huset idag ser ju helt fantastiskt ut. :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar