FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 6 mars 2011

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

   
        Tänkte bege mig ut och gör det här





     Jag tänkte fotografera, göra det som jag verkligen tycker om.

                            Men istället blev det såhär.........





                                      Go kväll kära Ni!!

Det blir inte alltid som man har tänkt sig kan jag berätta med dagens erfarenhet......


Jag hoppade in i bilen och tänkte åka iväg för att fotografera, då glider bilen iväg när jag ska backa ut från parkeringen och åker över en timmerstock som delar av parkeringen med gräsmattan!!

Bilen blir hängandes och jag stegar iväg och hämtar snöskyffeln och börjar gräva, tror att jag ska kunna köra framåt för att komma upp igen......hmmm...... Samtidigt så tänkte jag att jag måste ringa efter hjälp.....men envis som man är och det vora väl f*n om man inte kan fixa det själv.....


Till slut så inser jag att det är bara att ringa efter hjälp och jag kan säga att vi höll på i några timmar, för vi var tvungna att hissa upp bilen, skotta och lägga en massa plank under för att få upp bilen. MEN nu står på den på parkeringen igen men inte nära timmerstocken och all IS som var där. Så nu ska det väl gå bra imorgon när man ska till jobbet. :)) Och ja, jag har sandat.....REJÄLT.... :)))

Ja, det var lite vad jag har pysslat med idag, nu ska jag fixa lite här och snart börjar SOLSIDAN!! Hoppas det är lika mycket tok idag som i dom andra programmen för jag behöver verkligen få mig ett gott skratt efter denna eftermiddag. :)))


                                 Hoppas Ni har haft det lugnt och skönt idag!!!


                                                        Kram från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej stackars dig, hoppas det inte gick nåt sönder på bilen. kram mamma

Skicka en kommentar