FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 5 mars 2011

Bara till mig

       


            Vilken härlig överraskning!!!



          
               När jag kom hem igår från jobbet så stod detta paket på mitt köksbord. :))




                                            I paketet var en jättefin ljusstake i gjutjärn!!




Så liten och söt!









God morgon på Er!!!

Är den inte helt underbara denna lilla gjutjärnsljusstaken?

När jag kom hem igår så stod det ett paket på mitt köksbord och det var från firman Nordiska Kaminer som var här och lagade skorsten på huset. :))
Tack snälla Ni, det var gulligt av er!

Den får sin plats på vardagsrumsbordet. :))

Vilken underbar dag man vaknar upp till!
Solen skiner och idag kommer det nog rasa ännu mer snö från taket.
I Kalmar hade en vän till mig plockat snödroppar.  :)

Har ni hittat några vårtecken?

Nu blir det lite frukost och sen ska jag ut i det fina vädret. :))
Önskar Er en strålande och underbar dag.


Tjingeling



PS.....Idag kommer dom hit från inredningsbutiken Vitt och vackert. Dom har lånat ett skåp av mig till sin butik, men nu har dom fått in en massa fina möbler så nu får mitt skåp komma hem igen. :))


1 kommentar:

Mina drömmars hus sa...

Hos mig är det takdropp och fåglarna kvittrar, så nu är nog våren på G.
Vilken gullig present.
Ha en skön lördag.
AC

Skicka en kommentar