FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 2 mars 2011

Sov gott

  

                 Vilket härligt besked!!





             Någon av Er som känner igen den här killen och vilket band??

Bästa bandet Volbeat kommer till Sverige och till Peace & Love festivalen!!!
Och gissa vem som ska dit?? Jooooo...jag och äntligen får jag se dom. :)))

Jag skulle på festivalen för 2 år sen men då var vi på Gotland och jag missade dom. Men Gotland vägde faktiskt upp det hela måste jag säga. Men nu så ska jag få se dom. :)) Förra året fick jag se andra bra artister som t ex Hoffmaestro Chraa. :)

Här får ni två smakprov Sad man´t tongue eller Still counting 
Ja, dom har massor av bra låtar. :)) För den som gillar den här sortens musik.

                                                

                                                    Gör Ni det?


                            Nu kommer jag sova gott, så Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar