FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 20 mars 2011

Yesterday...

                  I handmade..........










cookies






Igår så gjorde jag dom är små godingarna, goda till både till utseende och smak.
En perfekt liten mumsbit när man blir sugen på något, något efter maten, till kaffet eller en present att ge när man går bort. Det var precis vad jag gjorde, jag gav några "praliner" när jag var bortbjuden igår och sen till min far som tack för hästarna. (Undrar om man har vunnit något redan denna helg mån tro?)






God morgon på Er!!


Hur har ni det denna sköna söndag?

Här är det lugnt o skönt och inga planer för dagen.
Blir en vända ut i solen och lite plock här hemma så att man är redo för en ny arbetsvecka som tar fart imorgon igen. Såg i min kalender att jag ska till Sundsvall i slutet på mars,
det blir skoj att komma iväg en sväng. :))


Nu önskar jag Er en skön söndag och på återseende! :))

Kram



2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Vilka smaskiga godsaker! Mmmmm! :)

Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
Kram Sofia

Anonym sa...

Vilka fina kram Sofia

Skicka en kommentar