FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 19 mars 2011

Vit och strålande

                  




                   Underbar morgon!!









God morgon kära Ni


Vilken härlig, vit och strålande dag man fick vakna till. Ja, jag är verkligen tacksam för varje dag jag vaknar upp och kan stiga upp ur sängen och ta för mig av dagen. :))

Jag måste bara tala om vilken underbar thaimat vi åt igår, det var som att jag inte hade sett mat på flera dagar...hahahah....för det var såå gott. Jag åt kyckling, grönsaker, cocosmjölk och röd currypasta, säger bara MUMS!! Dock missade jag att säga till att jag ville ha cashewnötter, det får bli nästa gång. :))

Inser att jag borde städa här hemma, ja, ni vet när solen skiner in så ser man verkligen ALLT!! Men nej, jag tänker inte ta en hel strålande lördag för att städa. Jag ska ut i solen. :)) Städningen får minsann vänta. Jag läste dock på en av kvällstidningarna om att solen gör oss sugna att vårstäda och det kan jag hålla med om, men att göra en checklista kändes som en överdrift! Eller?
Jag är visserligen en ordningsmänniska och gör/gjorde listor på sånt som jag skulle packa ner och prickade av, men för att städa?! :)


Nu ska jag ladda kameran och göra mig klar för att ta för mig av denna härliga dag.

                       
                       tJiNgeLiNg!!



PS.....Jag ska köpa kvällstidningen med bilaga idag för att stödja Röda korsets arbete för att hjälpa Japan, 10 kr går direkt till arbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar