FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 7 mars 2011

Shopping!!

            


              Go kväll alla som kikar in här!






                                                        
                                                  Hej svejs......


Är nyss hemkommen från en shoppingtur med sonen. :)) Trevligt att få en stund tillsammans och det var kul att han hittade så fina kläder. Han vet vad han vill ha och det gick ganska snabbt att handla idag. :) Det blev en rosa piké och en svart tröja, båda från Lyle & Scott. Sen köpte han ett par ljusa jeans. Kommer bli supersnyggt nu till våren med ljusa jeans, rosa tröja och vita skor. :) 


Va glad jag blir när jag kikar in här på min blogg och ser att så många nya har kikat in och kommenterat. :)) Ni gör det verkligen värt flera gånger om att blogga. TACK!!!


Nu ska jag fortsätta kika på "En unge i minuten" Oj oj, tänk att det är 16 år sen man låg där och hade såååå ont MEN vilken LYCKA när det väl var klart. :)))
Så dom har ju något helt fantastiskt framför sig. ♥  ♥

                                

                                 Önskar Er en skön kväll och en god natt.

                                                     Kram till Er alla


PS.....Min blogg finns även på facebook. Sök på "Min lilla stuga".  :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar