FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 30 mars 2011

Onsdag och lite stress

                



                   God dagens kära Ni!














Hello sweethearts!!


Varför tror man jämt att man har läget under kontroll och att man ska hinna så mycket?!

Jag tänkte gå från jobbet idag vid 11.30 för att uträtta ett ärende, hem och hämta väskan och inta lite lunch innan jag ska iväg med tåget. Kom från jobbet 12.05! Hmm....
Det är alltid någon eller något som kommer i sista sekund och som måste uträttas innan man ska vara borta några dagar från jobbet.

Nu sitter jag iaf hemma vid köksbordet och intar lite lunch som består av min nya favvo: turkisk yogurt, frukt, valnötter och lite honung.

Nu ska jag dra igen väskan och ja, jag har nog bara med mig det som jag absolut behöver för denna resa, bra gjort! *klappar mig själv på axeln*  :)))

Ha det så bra, så hörs vi snart igen.

Kram på Er

1 kommentar:

Tina sa...

Halloj!
Du ska alltså iväg, kan det vara Kristianstad??
Nä, det är det nog inte men staden jag bor i är det helt säkert inte iaf. Nu blir jag nyfiken, lite På Spåret här...*ler*.
Ha det bra i den hemliga staden på 10 poäng!

KRAAM på dig

Skicka en kommentar