FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 27 januari 2011

Ännu en dag...

går mot sitt slut....Ny dag om ca 5 min...

Det har varit en väldigt bra dag på många sätt. Idag var det styrelsemöte och vi har lite idéer på lite förändringar och det känns som en bra öppning för det nya året och dess arbete.

Sen har min bästa kompis JULIA varit här och vi har pratat en massa!! :))
Så skönt att vi kan prata av oss med varandra om allt mellan himmel och jord.

Vad vore man utan sina vänner?

Jag och sonen har pratat en del under kvällen och jag blir så GLAD när vi har våra underbara stunder när han berättar om skolan och kompisar. Nu är det många funderingar om betygen, skolan, valet inför gymnasiet och vad han vill med sitt liv.






Dags att sova så att man orkar med FREDAGEN!! :))

Sov så gott och stort TACK för att ni kikar in på min blogg.
Lämna gärna ett litet meddelande så jag vet att du har kikat in. :)

Natti Natti

1 kommentar:

Julia sa...

Tack för en underbar kväll med mycket prat och gott att smaska på..

Skicka en kommentar