FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 9 januari 2011

En liten utflykt....

Det blev en liten utflykt idag (lördag) också trots att vädret inte var det bästa men ibland så vill man iväg. Det blev en tur genom Norberg för att sen åka vidare.
En liten och mysig by/stad. Korten är tagna från bilen eftersom vi bara passerade.
Det får nog bli en resa dit igen så att man får göra ett besök på det berömda fiket Elsa Andersson Konditori och kanske till den inredningsbutik som jag såg fanns där.




Det var inte så roligt att köra hem sen, då det var SNÖKAOS!
Det var spårigt och moddigt på vägen och det toksnöade så man såg bara nån meter framför bilen, gick bara att köra i 60 km. Dock är det ju alltid några där ute som ska köra som id****r och jag är inte förvånad att det händer olyckor.
TACK o lov så gick det bra att ta sig hem i alla fall.

Väl hemma blev det god mat:
potatisgratäng, baconlindade kycklingfiléer och haricots verts
Sen blev det soffan, "Fångarna på fortet" och lite godis.



Ibland på kvällarna så tänder jag ljus ute på trappan och ikväll har jag gjort det för min kära kollega och vän som kämpar för sitt liv. :((
Tyvärr så har hon inte långt kvar efter 2 års kämpande mot denna otäcka sjukdom (cancer).

Tänker på dig ofta M


Lykta från Hemtex, ljus från Ikea



Lykta från Ikea

God Natt och Sov Gott
Blev ett sent inlägg inatt igen.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar