FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 3 januari 2011

Sjukstuga hos oss.....

Idag har jag varit hemma från jobbet och det händer inte ofta. Sonen har lov så han behövde iaf inte vara hemma från skolan, då han har ont i huvudet. Så idag har det inte hänt mycket här hemma. Men några kort har jag laddat in i alla fall. Älskar verkligen att ta kort och föreviga vissa ögonblick. Att försöka förmedla den känsla som man har när man står där och ska ta kortet. Sen är det kul att ta kort på detaljer som finns ute i naturen, i ett motiv eller som man har i hemmet.
Här är en detalj som jag har tagit kort på. Det är ett broderat julmotiv på en fin löpare som jag har hemma. Den är gjord av en släkting till mig som idag bor i himlen. Hon hette Lisa. Är så glad att jag har fått denna löpare. Den fick jag av min mormor då både Ture och Lisa hade lämnat jorden. *saknar*

När jag plockade med lite saker här hemma så hittade jag dessa fina saker. Vet ej om det kan vara några presenter som jag har fått när jag fyllde 1 år eller så....för doppresent är det inte, eftersom jag döptes när jag var 12 år och då borde jag ha kommit ihåg det. *Förhoppningsvis* ;)))




Har så mycket jag vill visa Er, men får väl ta lite då och då.

Nu ska jag fortsätta kika på "Familjen Annorlunda". Vilka härliga familjer!! :)

Kram och ha en bra kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar