FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 18 januari 2011

En liten drink....

....så här på tisdagskvällen skadar väl inte?
Det ger väl bara mer energi och det är verkligen nått jag behöver nu.... :)




                            Menar förstås en vitamindrink gjord på färskpressad apelsinjuice!



                  Sonen fixar juice på den fina lilla pressen som jag köpte på "Indiska"



                                    Mmmmmm.....gott gott och väldigt nyttigt


Under kvällen har jag möblerat om och fixat lite med mina fynd som jag berättade om igår och jag tänkte visa er lite kort imorgon. Ni kikar väl in på min blogg då också? :) Snart uppe i 1.000 visningar! :))

Idag har jag träffat min nya chef och det känns väldigt bra. Jag fick fram vad jag har för tankar med min framtid i mitt yrkesliv och jag hoppas jag får gehör på det.
Idag har jag också haft möte med en grupp som jag "basar" över och det gick också väldigt bra. Synd att jag missar en träff i huvudstaden med några kollegor som äger rum under ons-tors men men, det kommer fler tillfällen och det ser jag fram emot, för Ni är ju bäst!

Hörde också en trevlig röst på telefon idag. ;)

Nu ska jag gå och säga God natt till min son och höra om han har beställt en tröja som han ville ha...jag tyckte dock att den var för dyr...1.000 kr!! Eller??
Det var visserligen en Ralph Lauren, men ändå... :)

God Natt sötisar!
Kram från Dalarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar