FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 8 januari 2011

GOD MORGON


                                        Då var man uppe igen och en ny dag har tagit fart! Härligt!
                                                                 Hoppas Ni har sovit gott?
Det gjorde jag och det var skönt för jag har sovit lite si så där i några nätter. Dels så sänkte jag värmen inne, så det var lite behagligare temperatur i huset nu. Så det gjorde nog mycket, trots att jag alltid fryser.

Före jul så kom det en avi hem till mig att jag skulle hämta ut en paket på posten. Blev väldigt förvånad när jag fick det för jag visste att jag inte hade beställt något. Men jag åkte och hämtade ut paketet och gissa om jag blev glad!! :))) Min fina barndomsvän Annika som är jätteduktig på att måla och fixa hade gjort ett hjärta till mig och skrivit en text som jag hade skrivit på ett inlägg: " Små drömmar burna av kärlek flyger ofta långt". Tänk att JAG fick ett paket på posten, gissa om jag blev LYCKLIG!
Tack bästa Annika för presenten. Kika in här



När vi flyttade in "Lilla Stugan" för 5 år sen så fick jag en jättefin tavla gjord av en annan vän som också är jätteduktig på att måla, fixa och göra smycken i silver. Hon heter Sabina. Dock har hon ingen hemsida som jag kan länka till men jag visar tavlan som jag fick av henne. Så ni kanske förstår vart jag har fått namnet på min blogg ifrån. :)) För det är ju en liten stuga (villa) som vi bor i. Men mysig!



                                                   Ha en nu en bra lördag och var rädda om Er!
                Får se vad lördagen har att erbjuda eller kanske är det vad jag ska ta för mig av lördagen?! :)
                                                                                    Kram

1 kommentar:

Nickan sa...

Tusen tack för de snälla orden. Du är ju en av mina äldsta gamla vänner så jag blev överlycklig av att kunna skicka nåt till dig!Jag har också grejer (och gett bort) flera saker som Sabina gjort. Jättefint verkligen!
Kraaaam Annika

Skicka en kommentar