FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 19 januari 2011

Ni lyser precis som månen



Det är inte alltid alla pannkakorna blir OKEJ, men vad gör det...hihi...

                                  Bilder från våran lilla "pannkaksfest" med sylt och grädde.
          
Sylten är köpt på Tillmans (klicka på namnet) och där har jag också köpt deras egna senap, glögg, saft m.m.                                 


TACK till alla Er som tycker att jag har en fin blogg och tar fina kort!
Ni gör mig så glad när ni skriver och säger det och ni lyser upp min tillvaro genom det precis som månen lyser upp denna kväll.

När jag börjde blogga så var det självklart lite läskigt att lämna ut sig till omvärlden.
Men jag försöker tänka mig för vad jag lägger ut och vad jag skriver, så det är därför det blir mycket detaljer och "allmänna" kort på min sida.
Jag måste få "utlopp" för mitt intresse för inredning och fotografering nånstans, det kan ju inte bara vara kvar i min kamera. Så jag delar gärna med mig till Er, kära läsare.






Nu är det Natti Natti från "Min lilla stuga"
Hoppas Ni får sova gott.

Varm kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar