FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 11 januari 2011

Destination 5 års kalas

Ikväll har det varit kalas för kusinbarnet Charlie som fyllde 5 år! GRATTIS stora killen!
Som vanligt bjöds det på supergott fika eftersom min kusin är konditor. Men denna gång hade hon begränsat sig i bakningen eftersom hon också håller på och förbereder inför hennes sambos 40 års kalas på lördag. Så hon har fullt upp. Vi har erbjudit oss att hjälpa till och till slut så delegerade hon ut några saker, så att hon inte sliter ut sig själv.
Vet själv att det kan vara svårt att inte få göra ALLT själv.

Man är väl sin bäste dräng eller vad man säger.... ? :)

Födelsedagsbarnet fick en cross! Så han blev superglad och har nu lika som storebror och pappa som redan kör. Bara mamman i huset som inte har någon....kanske kommer. :)
Det är också något jag skulle tänka mig att få....en cross! Det är ju såååån adrenalinkick att vara på endurotävlingarna. Hihihi....snacka om kontrast mot inredning i vitt och vackert men men... :))

"Kusin Vitamin" hade pysslat och gjort så fint hemma hos dom.
Här kommer lite från fikat, leken och inredningen.


Gott fika förstås och lite nostalgisk blev jag när Charlie fick PEZ!!
                                                        Minns Ni dom?

Grabbarna spelade musik för mig och sen blev det biljard och ??
Vad heter det, när man vickar på den där skivan och man ska undvika att kulan åker ner i hålet? Gick inte så bra kan jag erkänna.


Hjärtat LOVE hade äldsta sonen sagt till pappan: "Den där ska mamma få i julklapp"
Hur gulligt är inte det?
Lyktan var nyinköpt och lyste så fint i ena köksfönstret. Hon har i dom andra också.
Stenen VÄNSKAP har hon fått av mig.



Nu har jag slappat i soffan en stund  och ser på klockan att det börjar bli dags att inta skönhetssömnen och ladda för en ny härlig dag.
Önskar Er en god natt och att ni får en härlig morgondag.
Kram från mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar