FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 4 januari 2011

Krasch boom bang...

Nu när det är nytt år så är det helt okej att gå loss på pepparkakshuset och det har vi gjort idag. Mums! För oss är självklart non stop:en som man är ute efter inte så mycket pepparkakshuset. Är det så för er också? Eller vad brukar ni pynta erat hus med?




Jag ÄLSKAR julen men känner ändå att det börjar bli dags att plocka undan tomtar och änglar som har varit framme. Även vissa hyacinter och amaryllisar är det dags att ta bort. 
Före jul så köpte jag en sån fin liten kanna hos den mysiga o trevliga butiken
Vitt och Vackert som Ni hittar Här och i den har jag haft en hyacint med lite mossa och annan dekoration. Men den har gjort sitt.
Jag tänkte köpa något nytt och sätta i den, kanske en pärlhyacint?
Visst finns det något som heter så? :)


Nu ska jag dricka lite varm choklad och sen är det God Natt.
Hoppas vi hörs o ses imorgon igen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar