FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 6 januari 2011

Är sugen på att sy....

Jag har min mormors symaskin (ja, den är gammal som gatan men funkar kanon) hemma och jag är lite sugen på att sy men behöver lite tillbehör t ex band, knappar, handdukar, dukar och kanske något annat roligt som man kan tänkas hitta i textilaffären eller i någon butik.
Jag ska visa er resultatet sen. :)

Före jul så gjorde jag två kuddfodral, avlånga och vita förstås med spets.
Om jag inte minns fel så är spetsen kvar sen jag gjorde något kreativt när min son föddes.
 "Den som spar han har". Nu ska det köpas in kuddar så att dom kan användas.


                                                                    
                                                                         Vad syr Ni?

                                             Dags att göra kvällsmat, tror att det blir paj och sallad.
                                                                           Ha en skön kväll. 

                                                                                    Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar