FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 28 januari 2011

Go kväll kära läsare!

Den underbara fredagskvällen är här och jag sitter i soffan och kikar på Let`s dance medans färgen torkar....spännande!!
Ni får se vad det är jag pysslar med när det är klart. :)



Stjärna, white wash

                                 Hur underbara är inte dom här STJÄRNORNA??
                       Dom kommer från webb-butiken  Ellis Corner (klicka på länken)

Jag älskar stjärnor!! Jag skulle kunna ligga ute på kvällen och titta rakt upp på den underbara himlen med alla dessa tindrande stjärnor. Visst är dom härliga?

                                  ★ ☆。ﻉ√٥ﺎ。★。★。✰

På eftermiddagen så har jag och sonen "rekat" lite inför helgen, vi hyrde filmer, köpte godis, dricka, god mat och så köpte jag lite material till mitt pyssel.

Nu ska jag fortsätta med mitt och jag önskar Er alla en underbar kväll! :))

Kram på Er

2 kommentarer:

Anonym sa...

fasiken mammas största, snart har 2000 besökt din blogg, inte dåligt, jättekul. Du är flitig och riktigt påhittig. 1935 besökare hittills.
Grattis

kram mamma

millandante sa...

Gillar klockan också!! Och så blir jag så nyfiken på vad du målat...!

Trevlig helg!

Skicka en kommentar