FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 8 januari 2011

En mycket bra dag....

Idag (fredag, skrivet mitt inatten så därav att det står lördag) har jag varit ute på lite äventyr! Det händer inte så ofta men då är det desto roligare när det väl händer.
Jag har fått två presenter, shoppat, ätit god mat, umgåtts och haft väldigt trevligt.
Men nu är jag väldigt trött, så det blir ett kort inlägg denna natt.

Hämtade hem sonen ikväll som har sovit över hos en kompis från igår tills idag. Vi har suttit här en stund och pratat och jag har fått höra om deras bus som dom har haft för sig. :)
Roligt har dom haft och dom var uppe till kl. 05.00!!! Att dom orkar?!  :))

Hjärtat är köpt på Norrgården inredning & design i Falun som ni hittar  HÄR


Denna fina och söta lampfot hittade jag i mina gömmor! :))
Den har jag fått av min mamma för många år sen. Men det behövs en ny lampskärm till den.
Har ni några tips?







Önskar Er en God Natt
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar