FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 17 januari 2011

Sov du lilla videung.... ♥



Idag känns det inte som att det skulle vara så långt kvar till våren.
Eller vad säger Ni bloggisar?
Här var det plusgrader på dagen, snön som smälter och stora stora vattenpölar på vägarna. Men tusan såå halt det är, jag går som jag skulle vara 80 år, dvs att jag går med små små steg för att inte halka omkull.

Så ikväll blev det en bit 70%-ig mörk choklad med mint och en inredningstidning hemma i soffan, istället för en kvällspromenad på "isbanan". Vad läser ni för tidningar?

Jag har också fått hem mina två fynd som jag har gjort via Blocket. 
Är sååå tacksam för att Monika kunde köra hem dom till mig.
Det är första gången jag har handlar något via Blocket och jag tror faktiskt att det är första gången jag köper något begagnat överhuvudtaget.
Men inte den sista....tror jag... :)))
Brukar ni handla på Blocket? Vilket är ditt bästa fynd?

Nu ska jag se på "Rum för en stjärna" på 3:an men vill gärna se CSI NY också....får väl zappa lite.

Önskar Er en skön kväll.
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar