FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 16 januari 2011

♥ Sköna söndag ♥

Jag är lite trött idag och jag myser här i soffan med lite frukost, tända ljus, pyjamas och raggsockor. 


Dom vackra vita stenarna har jag plockat i Lappland i juli 2010
Den rosa härlig chokladmuggen med sked är köpt på Liseberg i juni 2010.


Igår var vi iväg på en kanontrevlig 40-års fest, med god mat, dryck, härligt sällskap, en väldigt nöjd 40-åring och en skönsjungande Sara.
Födelsedagsbarnets dotter sjöng för sin pappa och WOW vilken röst hon har!
Har inte hört henne sjunga någon gång tidigare trots att vi har känt varandra i typ 11 år.
Märkligt! Men jag hoppas jag får höra dig fler gånger Sara, för du är JÄTTEDUKTIG!

Innan jag åkte på kalas så var jag och hälsade på hos Vitt och Vackert för jag kom på att jag skulle fota och visa er en mysig affär men också skåpet som jag har lånat ut till dom.
Visar fler kort från butiken en annan dag.


Skåpet tillhör "Min lilla Stuga" men är utlånat till den fantastiska inredningsbutiken



Underbara skålar, tallrikar och fantastiska äggkoppar



Såååå mysigt här inne i butiken

Avslutar detta blogginlägg med att visa ett kort på ett av mina HJÄRTAN!!
Det är min underbara brorsons små söta händer och han hade gjort ett sånt fint pärlarmband som han hade på sig då dom var hemma här i Dalarna under helgen.
Dock var inte min fina svägerska med denna gång, hon var hemma och vilade, då jag snart blir faster igen. Underbart!! Så snart har man ett till hjärta att mysa med och det är en liten flicka. Säger bara ROSA ROSA ;))




                                           Ha nu en skön söndag!
                                                    Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar