FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 23 januari 2011

Ge mig kraft att besegra berget....

                                      PUH!! ★。



Jag har varit ute och joggat, jobbigt men skönt. Måste börja igen så jag körde intervall, joggade fyra lyktstolpar och gick 1 stolpe.
Joggade inte någon lång sträcka men bättre än inget. :)


                                        SPA!


Kannan, burken, te-lådan är köpta på inredningsbutiken Vitt och Vackert


Förkylningshonungen är köpt på Norrgården Inredning och design i Falun

Nu ska jag duscha, ta ett fotbad, lägga ansiktsmask, färga ögonbrynen, dricka en kopp varm te med förkylningshonung och se på Solsidan . Ser Ni också på det? :)))

Håret tonade jag härom dagen och naglarna målar jag alltid när jag lägger mig, för jag kan ju aldrig bara sitta stilla tills det har torkat och då blir det bara förstört.
Så därför målar jag dom i sängen och sen ligger jag som en prinsessa. hahhaha.... :))

Så jag tror jag ska vara laddad för en ny arbetsvecka efter min lilla spakväll. :)

Ha en superskön söndagkväll och ta hand om dig du också, det är du VÄRD!!
Kram från en snart uppfräschad dalkulla ;)


Hemlis! Jag tuggar alltid tuggummi när jag joggar, det ger mig en annan andning och det ger mig mer energi. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra kämpat, du är så pigg o alert, önskar jag vore det oxå.
kram o sov gott

Nickan sa...

Din lilla hurtbulle:)
Jag beundrar dig och all din energi, men jag antar att du inte ens har märkt att jag stulit lite energi här och där.
Du är så livlig så du har säkert inte ens märkt det:)
Solsidan det är grejer det, veckans höjdare.

Sov Gott.

Kraaam

Skicka en kommentar