FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 12 januari 2011

Guldgruva?






TUSEN TACK för att ni läser och skriver i min blogg, det gör mig väldigt glad!

Här är det full fart med att få undan julen och fixa till lite nytt. Jag kan bara säga att jag hittar en massa fina saker som jag knappt visste att jag hade, men letar man i sina skåp så kan man hitta en del saker....har jag en guldgruva här hemma mån tro? 
Ni får se lite kort imorgon på sakerna som jag har hittat här hemma, då jag måste fortsätta här så jag inte behöver vara uppe hela natten. Har en lång och tuff dag framför mig imorgon med diverse möten.

Kan i alla fall avslöja att jag är helt inne på att jag ska ha ROSA  här hemma i köket på t ex ljus, servetter, blommor och vad jag nu kan komma över.

Vill tipsa om en suverän butik! Den heter Vitt & Vackert och den hittar ni HÄR

Ha en skön kväll
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar