FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 25 januari 2011

Go kväll...

                  Har ni haft en bra dag kära läsare?

Bilden är lånad från: PamCake på facebook

Säger bara WOW vilka cakes hon kan göra!! :)) Det är ju inte långt kvar till alla -dag, så det är kanske sådana här man ska baka till den dagen?!

Min dag har varit helt okej. Åt lunch med min fd. chef och det blev en väldigt god räksallad. På eftermiddagen var det en förhandling och efter det så tog jag mig en tur på staden och kikade lite. Nu är jag hemma och i soffan och kikar på kanal 5 - "Sofias änglar" och jag storgråter!! Det är såååå sorgligt!




Väntar på att min son ska komma hem, han och en kompis har varit och shoppat.
Få se vad han kommer hem med. Tror han var ute efter en ny skjorta.

Ha en superskön kväll
Kram på Er

1 kommentar:

Nickan sa...

Ja, visst är hon "ruggig", Pamela?!Och till råga på allt är hon en fantastisk person.Jag hade INGEN ANING om att hon var så talangfull!

Glömde förresten att kommentera skåpet. Det var jättesnyggt i vitt!

Nu är det snart godnatt. Har tänt värmeljus i sovrummet så att det blir extra mysigt och varmt.

Kraaaam

Skicka en kommentar