FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 30 januari 2011

Tänk va lite färg.....

.....kan göra en glad och ge energi!






           Jag blev så glad när jag drog upp rullgardinen och fick se lite färg på himlen! :))

                                   God morgon på Er kära läsare!!

Vitt i alla ära men nog behöver vi lite färg i tillvaron också i form blommor, kuddar, plädar, smycken eller på himlen. Jag blir glad av färg men vitt är ju en fantastisk färg att ha som bas i hemmet. Och det är ju enkelt att byta färg efter humöret om man har det på blommor och kuddfordral t ex. :))




Hur underbara färger är inte det här?
(Korten är tagna av mig trots att dom inte är märkta med "Attiz")

Nu blir det frukost (det nybakta brödet och en kopp te) i soffan och titta lite på nyhetsmorgon. Sen får vi se vad man ska hitta på denna sköna söndag.

Jag måste tvätta och packa iaf för jag ska iväg på en konferens tisdag - onsdag.

Ha en bra dag!! :)

Tjingeling så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar