FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 24 januari 2011

Överraskade sonen....



Kvällens GOOODA middag!! Verkligen lätt att göra och smakade väldigt gott. Tack för tipset. Jag har har ett annat enkelt pastarecept som jag får dela med mig av en annan dag, det är med mozzarella och basilika. :))

Efter middagen så överraskade jag sonen med något jag vet att han gillar. När han var liten så ville han INTE ha med mandelmassa utan det skulle vara vaniljkräm.
Men nu smaskar han i sig, min "lilla" gourmetkille. Finsmakare är vad han är! ♥ ♥




Ja man lever bara en gång, så det gäller att ta vara på livet. :))

Jodå, vi äter FRUKT här i stugan också, trots att dom senaste inläggen gör att det ser ut som vi bara smaskar. Men vi har väl alla våra stunder när det är liiiite för mycket av det goda och det farliga sockret....men ack så gott det kan vara. :))




Ikväll har jag gråtit till både "Familjen Annorlunda" och "Spårlöst". Det går inte att beskriva vilka känslor som bubblar upp i mig när jag ser det, framför allt spårlöst, såååå sorgligt och såååå lyckligt!! :)))

Men nu är det sovdags för mig, för det har blivit väldigt sent för mig många kvällar (för jag har så många funderingar på saker o ting) och det gör ju att jag är sååå trött på morgonen när klockan ringer.

Så jag önskar Er en God natt och sov gott.
Kram

PS... Jag har redan laddat en bild som jag ska visa Er imorgon. :))
Kika gärna in på facebook där "Min lilla Stuga" finns och tryck gärna på GILLA.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Semlor är ju såååååå gott och jag äter dom med varm mjölk på en tallrik..:)) Ha en härlig dag nu...Kram/Annelie

Nickan sa...

Nu får du ju nästan behejva dig lite:) Jag hinner ju inte ens med att kommentera!
Bilderna du tar är så fina att man skulle vilja käka upp dem och bli mätt på det.
Jag förstår din son, skulle heller inte kunna motstå läckerheter när det ser så gott ut. Tyvärr så måste jag ju avstå rätt mycket (men jag fuskar ibland) i och med min diabetes...

Kraaaam

sara sa...

Åh.. semla. Suktade efter sådan idag i affären men höll mig från att köpa en ;-)

Skicka en kommentar