FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 15 januari 2011

Det är tanken som räknas eller?

God morgon alla söta läsare,

Jag blev sååå GLAD igår kväll när jag såg att det närmade sig 700 strecket på läsare av min blogg och nu är det över det! Jag har bara bloggat sen 1 jan så jag tycker det är jättekul att Ni vill kika in till mig.

TACK alla Ni.

Glasburkar från IB Laursen

Min ambition var denna morgon var att jag skulle börja jogga och köra lite intervall, men vi har det kallt här i Dalarna, så håller jag mig inne. Inte så bra att dra ner kalluften.
Men det är tanken som räknas eller?

Glasburkar från IB Laursen
Som ni ser så är det väldigt tomt i burkarna efter julen, bara lite smulor i den ena.
Så kanske jag ska ta och göra nått gott att fylla dom med. Några förslag?

Först ska jag ta mig en tur till "Vitt och Vackert" för att se allt fint dom har.
Den butiken hittar ni HÄR  Vad tycker ni om äggkopparna? Superhärliga tycker jag!

Ha nu en skön lördag!!
Varm kram från ett kallt Dalarna

3 kommentarer:

Nickan sa...

Äggkopparna var hur fina som helst. Synd bara att ägg äts så sällan här.
Jag följer din blogg hela tiden även om jag inte kommenterar jämt.
Känn min ande:) Jag är med på tåget!
Kram!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Tack Annika, va gulligt av dig att följa min blogg :)
Dom är supersöta och jag skulle nästan kunna köpa dom bara för det.

Sara sa...

Har de två översta glasburkarna..
Men vad har jag i dem då.. småplock efter barnen;-)
Jättefin blogg har du...

Skicka en kommentar