FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 29 januari 2011

Ljuva lördag

Åhh vilken underbar dag det har varit!!




Det är så underbart att ta kort nere vid sjön där vi bor.
Går inte att misslyckas med fotograferingen.




                            Hoppas att Ni också har haft en bra dag?



Jag har fixat lite material under dagen till några idéer som jag har och jag
 hoppas jag får klart med det imorgon så att Ni får se några bilder på det.




Det blev inte några inredningsbilder eller modebilder idag, men det kan ju inte vara sådana varje dag.... ;)) Och idag har jag just inte varit hemma och inne så mycket och jag tycker är synd att kasta bort en sån fin dag genom att vara inomhus.
Man mår verkligen bra av att vara utomhus och röra på sig och nu behöver man verkligen lapa i sig lite ljus från solen! ☀☀

Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma och sen blir det att slappa i soffan och jag ser att "Fångarna på fortet" har börjat.

Ser Ni på det?

Stor kram från mig

PS...Jag tycker det är kul att 3 stycken följer min blogg och att ni alla vill läsa vad jag skriver och vad jag fotograferar. Tack!!  :))

1 kommentar:

Carol sa...

Håller med dig helt och hållet att man måste passa på och vara ute så mycket som möjligt när solen är framme. Solen har ju en sån positiv inverkan på en, man blir så glad och pigg :D
Själv så var jag ute och åkte längdåkning på eftermiddagen. Nu ser vi på "Fångarna på fortet".

Önskar dig/er en trevlig lördag kväll :D

Kram

Skicka en kommentar