FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 22 januari 2011

Sim sala bim....

Har köpt sprayfärg och något här hemma ska få sig en "make-over".
Kan ni gissa vad det är?
Jag lovar att visa Er senare vad det är, ska bara säga "Sim sala bim".



God morgon på Er och denna härliga lördag!

Jag vaknade redan 07.07 och min första tanke var att jag skulle ut och jogga, det var verkligen längesen jag gjorde det.
Jag har speciella broddar till löparskorna så att jag kan jogga även vintertid.
Dock blev det inte så, jag har fixat här hemma med lite nyinköpta saker.

Jag har lagt upp en "grupp - gemenskap" på fb, så ni hittar min blogg även där.
Följ länken Min lilla Stuga och sen klickar ni på "GILLA" (om ni gör det, förstås). Så ser ni direkt på fb om jag har lagt upp något nytt i bloggen, så då kan ni klicka på länken och komma till min blogg. :)) Smart va?


Nu ska jag fixa till mig och ta en liten tur. :))

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

Malmkakan sa...

Spännande att få se vad som blir svart hemma hos dig.

Jag försökte lägga till din blogg i min blogglista men det gick inte av någon märklig anledning. Kan det vara några inställningar i din blogg som inte tillåter det. Jag fick ett svar om tid och datum ej tillgängligt, vilket gör att den inte kan uppdatera när du lägger in ett nytt inlägg...

Kram,
Cecilia

Inredningsfrun sa...

Så smaskigt med nybakat! Vilken tid sa vi att jag skulle komma ;D??

En härlig lördag önskar jag dig!

KRAM

// Inredningsfrun

Skicka en kommentar