FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 25 januari 2011

God morgon på Er!

Måste säga att det var väldigt skönt att lägga sig i tid igår och jag har sovit gott.
Hoppas att Ni också har det?!






                                                       Visst är det fint?


Det här fina skåpet har jag fått av min mamma för ett tag sen då dom gjorde om i sitt vardagsrum och bytte ut alla möblerna. Skåpet kommer från mammas farmor och farfar och det var deras första rumsmöbel. Jag gissar att skåpet är från 30-talet eftersom min ♥ morfar ♥ var född - 34. Det finns också en skänk med en oval spegel som tillhör skåpet men det finns hemma hos mammas en kusin. Ni ska få se skåpet i sin helhet i rummet vid ett annat tillfälle och se "före" och "efter" kort eftersom jag har målat det VITT. :))

Snart dags för mig att åka till jobbet, men jag avslutar med bilder från en fantastisk upplevelse och som jag GÄRNA  gör om!! Det var i augusti 2009 i Göteborg och jag var där med min kompis Sigge. Tusan va roligt vi hade!! 

                                         Någon som vet vad jag syftar på? :))



                                                                 Någon som vet?




                                             YES!!! MADONNA SÅ KLART!! :)))
                                            
                                                      Gillar Ni Madonna?


                                           Nu önskar jag Er en strålande dag!
                                                                Kram

1 kommentar:

Nickan sa...

Madonna!Vilken upplevelse!
Jag har aldrig sett nånb så stor artist förutom Britney, men hon är ju inte alls lika stor ikon som M.
I mars skall jag och Niklas på gruppen Hurts som spelar på Berns. Kommer att bli hur bra som helst hoppas jag. Musik är ju det bästa som finns, näst efter familjen:)

Ha en fin dag.

Kram

Skicka en kommentar