FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 13 januari 2011

Oj oj vilken dag! Två tuffa förhandlingar men som gick väldigt bra, så det känns skönt. Vi har lagt fram våra yrkanden och får vi se hur det går. Jag var helt slut när jag gick ut från kontoret idag och till en viss del så handlade det väl om att jag och min kollega inte hann äta något mellan förhandlingarna. Inte bra....I know....
Stort TACK till min kollega för ett bra jobb idag! :)

Avslutade dagen med trevligt sällskap och en Chai Latte... MUMS!! Det är så gott!
Jag gav också bort en liten present till sällskapet. ;)


Här lite av det som jag hittade i "guldgruvan" igår.
Det är två virkade grytlappar som det står "Bränn dig inte! Tag mig" på och sen en massa olika kökshanddukar i fin kvalité. Dessa är arvegods om man kan säga det om tyg..?! Jag tror dessa kommer från min mormors mamma. Inte dåligt vad man kan hitta i sina gömmor och som till slut kan komma till användning. Får visa er mer sen.



När jag skulle plantera om lite här hemma och slänga dom sista hyacinterna så hittade jag denna lilla "hyacintbebis" i en av krukorna. Den kunde jag förstås inte kasta, så den satte jag i en fin vit vas som jag också hittade i gömmorna.

Jag fortsätter att ta kort och blogga så häng med imorgon igen!
Nu önskar jag Er en god natt o sov gott.
Kram från lilla stugan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar